برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «هشت بهشت» در پارک ملت مشهد مقدس + فیلم ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در دهه کرامت به ۷۰ درصد رسید ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟ مدیریت شهری مشهد، مهیای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) پایان پرونده پلاک ۱۷۶ | پس از ۳ دهه، یکی از فرسایشی‌ترین پروژه‌های شهر مشهد رو به پایان است برنامه عملیاتی اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران-مشهد در اردیبهشت ماه تدوین می‌شود تعیین تکیلف ۲۴۰ پرونده ارسالی در کمیسیون ماده ۵ توسط شهرداری مشهد طی سال گذشته قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: نگاه ویژه‌ای به بحث ورزش همگانی داریم | مردم باید به آسانی به ورزش بپردازند

  • کد خبر: ۱۷۹۹۹۶
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
شهردار مشهد مقدس: نگاه ویژه‌ای به بحث ورزش همگانی داریم | مردم باید به آسانی به ورزش بپردازند
شهردار مشهد مقدس گفت: توجه به ورزش یکی از ماموریت‌های ویژه شهرداری مشهد است و در مسیر ورزش به دنبال ایجاد فضای شاد و مفرح هستیم.

محمدرضا قلندر شریف در حاشیه مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد کشوری استعدادیابی دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به حمایت‌های این ارگان در حوزه ورزش گفت: شهرداری همواره توجه و نگاه ویژه‌ای به بحث ورزش داشته است و هم‌جهت با ماموریت‌های شورای اسلامی شهر مشهد در جهت ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی گام برداشتیم.

وی در ادامه افزود: اقدامات بسیار ارزشمندی را برای مجاورین و زائرین در شهر مشهد انجام دادیم. بعنوان مثال در رشته دوچرخه سواری در شهر مشهد ده‌ها کیلومتر مسیر سازی کردیم، ما اولین شهر در خصوص استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی در کشور هستیم و به همین خاطر مشهد بعنوان دبیرخانه دائمی شهر‌های دوست‌دار دوچرخه معرفی شده است.

وی ادامه داد: نگاه ویژه ما به ورزش، در توسعه بخش همگانی آن است. در ماه مبارک رمضان و در فصل تابستان المپیاد‌های ورزشی محلات مشهد را برگزار کردیم که حال خوبی را برای همشهریان ایجاد کرد و رضایت همگانی را به دنبال داشت و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار مشهد افزود: در کنار برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات همواره به دنبال توسعه زیرساخت‌های ورزشی از ساخت و تجهیز سالن‌ها و زمین‌های روباز ورزشی بوده ایم و امکانات ورزشی مختلفی را هم برای مساجد فراهم کردیم چرا که اعتقاد داریم مردم باید بتوانند به آسانی به ورزش بپردازند.

قلندر شریف ادامه داد: البته حمایت از ورزش تنها بر عهده شهرداری نیست و همه دستگاه‌ها باید برای رشد آن دست به دست هم بدهند. ما نیز در شهرداری مشهد تکالیفی در حوزه ورزش داریم که در حال انجام آن هستیم و مهمترینش همین گسترش ورزش همگانی می‌باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->